diumenge, 6 de març del 2016

Dia 0: Vol Barcelona - Manila

És dia 26 de Desembre, dia de Sant Esteve. Avui el nostre vol surt a les 22:05 de l'aeroport d'El Prat, però abans de poder posar rumb cap a Filipines, ens queda un llarg dia de dinar familiar, turrons, cava, canelons... que durs que són aquests dinars de Nadal!

I amb la panxa ben plena, a punt d'explotar, a mitja tarda anem a casa a buscar les motxilles, despedir-nos d'en Nuc fins d'aquí a dues setmanes, i fer camí cap a l'aeroport. Amb aquells nervis tan típics i tan genials que es tenen abans de qualsevol viatge.

Facturació de maletes, targetes d'embarcament, una mica de berenar abans de pujar a l'avió, i som-hi! El nostre vol d'Emirates cop a la nostre primera parada a Dubai surt puntualíssim com sempre. Realment és un luxe poder volar amb aquesta companyia.

Una petita escala de 3 horetes a Dubai, temps per passar controls, visita al lavabo, i tornem-hi, ara sí, cap al nostre destí final, Manila! On arribem a les 22:30 del dia 27 de Desembre. Ja hi sóm! A veure què ens té preparat aquest país!

Com que és molt tard, hem buscat un hotel al costat de l'aeroport per descansar unes hores, ja que demà aviat al matí, tornem a sortir d'aquest aeroport en un vol direcció a Tagbilaran. L'hotel que hem triat és el Remington Hotel. Sabem que hi ha un shuttle bus que va des de l'aeroport a l'hotel, però ens costa una bona estona trobar-lo, a base de preguntar i donar unes quantes voltes, al final ho aconseguim. Són uns autobusos que fan diverses parades als hotels de la zona. Apa, som-hi, que ja somiem amb un bon llit!

L'hotel està molt bé, i a tant sols 5 minuts de l'aeroport. Segurament si es vol visitar Manila, no seria la millor opció, però com en el nostre cas que és per fer una nit de pas abans d'agafar un vol, està fantàstic.

Ja casi són les 12 del vespre, i demà ens hem dellevar a les 5 del matí per arribar a temps a l'aeroport pel nostre vol a Tabilaran, així que no podrem dormir gaire (i encara menys amb el jet lag que portem, que no acluquem l'ull en tota la nit!).

Bona nit! i demà sí que comença de veritat el nostre viatge per terres Filipines!

Marta i Jordi, des de Manila.

1. Vaja, vaja! Que bé que pinta això!
    Aquest és un dels viatges que tenim al cap i pendents de fer. Aquest any no serà que ja tenim vols per altres destinacions, però estaré al lloro del que escriviu.
    Una abraçada!!

1. Hola Jordi!

Gràcies per escriure'ns! La veritat és que sí, és un gran viatge! A nosaltres ens va encantar i ens ho vam passar genial! Un Nadal molt diferent! tot i que hem de dir que és un país amb un ritme molt diferent al que estem acostumats quan viatgem, més relax i platja que de costum, però és fàcil acostumar-s'hi!

Nosaltres aquest any ens hem decidit per Japó! Ja estic agafant idees del teu blog, hi ha molta informació, ens anirà genial, gràcies!

Fins aviat! I gràcies per llegir-nos!