dilluns, 2 de març del 2015

Dies 29 i 30: Relax a la illa de Koh Chang

La petita illa de Koh Chang, queda a tocar de la frontera amb Cambodja, a l'altre banda del Golf de Tailandia on queden ubicades les principals illes turístiques tailandeses com Puket o Ko Samui, per aquest motiu és molt menys visitada, i es manté en un estat més "autèntic", fet que pot agradar més o menys depenent del viatger i de què hi vinguis buscant.

No ens hem llevat excesivament aviat, ja que aquests dies el que volem és relax, i dormir una mica més després del trote de viatge que portem, també s'agraeix! Sortim de la nostre cabanyeta, i el que veiem no té gaire bona pinta, el cel continua ben tapat... jooooo....!

Anem a esmorzar tranquilament, i ens posem les botes! És de les millors coses que tenen aquests súper complexes... Un cop tenim la panxa plena i sortim del menjador, veiem que just sobre nostre s'ha obert una clariana, i fa sol!!! El cel continua ben ennovulat, però just a la zona de la piscina i toca el sol!!! Així que en 5 segons hem anat correns fins l'habitació, ens hem posat els banyadors, i ja sóm a la piscina estirats en una tumbona! Ara sí, això sí que és el que veniem buscant, relax, sol i piscina!

Donem un tomb per la platja, però la marea està alta, i pràcticament no hi ha espai de sorra. A més amb les pluges d'aquests dies el mar està molt remogut, per tant les aigües que en aquest indret del planeta de normal són d'un color blau turquesa, avui són més aviat marrons.

I així passem el matí, aprofitant fins l'últim moment de sol, que aquests dies va escàs, ja que sabem que a la que s'amagui, ens costarà tornar-lo a veure! Però arriba un punt que la gana apreta massa, i hem de deixar el solet que ens ha acompanyat aquest matí, però ben contents d'haver-lo disfrutat durant una estona que no hi comptàvem.

Fa una calor sofocant, ja no sabem si és millor que estigui núvol o que faci aquest sol! Sortim de l'hotel i caminem pel carrer, fins que trobem un petit restaurant que ens fa el pes. Ens demanem un bon plat de pasta, ja que avui ens ve de gust deixar una mica de banda el menjar local. Quin coloret moreno més maco que tenim eh! Qui ho hauria dit veient aquests núvols!

A la tarda els núvols ja no dónen més treva, i amaguen el sol que ens ha acompanyat al matí. La tarda la passem caminant per la illa, enfilant carrer amunt, badant i mirant paradetes (tampoc hi ha gaire res més a fer...), fins que comença a fosquejar i agafem un taxi per tornar fins l'hotel.

Arribem just al punt de veure una preciosa posat de sol des de la platja del nostre hotelet. Els núvols que ens han molestat tant durant el dia, ara ens deixen una preciosa posta de sol! Una bona manera d'acabar el dia.

I després d'una imatge tan increible, ens n'anem a prendre alguna coseta en un bar, a sopar unes pizzes, i a dormir, esperant que el dia de demà també ens deixi alguna estoneta de sol com el d'avui!

Al dia següent ens llevem tard, i fem ben fet, perquè s'ha aixecat un dia horrible, està plovent.... quina mala sort! Però bé, és el que té venir al paradís en època de plugues! Ja sabiem què ens podiem trobar, i ens ho hem trobat! Però bé, al mal temps bona cara!

La nostre intenció pel dia d'avui era llogar una moto per recórrer l'illa, però com que el pont que es va esllevissar per les pluges encara no l'han reparat, i la illa queda tallada per la metitat sense possibilitat de poder accedir amb el vehicle a l'altre costat, creiem que no val massa la pena llogar la moto. El cel està tapat, però sembla més tapat cap al nord, així que decidim agafar un "taxi-furgoneta" i anar cap al sur de la illa, a Bang Bao Bay, a veure si allà tenim més sort.

Allà ens trobem que el moll per accedir als vaixells, està cobert, i són com una espècie de galeries de botigues per a turistes, i ens hi perdem una estona. No hi ha ni un sol turista més, suposem que com que amb el mal temps els barcos de submarinistes o de turistes que van a fer snorkel no surten, els turistes ja no arriben fins aquí.

És un lloc agradable per passejar, i l'embarcador del final i el far deixen una bona postal.

Després de passejar pel moll i les botigues, veiem una platja que queda a prop, i tot i no fer molt bon dia, ens n'hi anem a donar una volta, passejar, i en Jordi evidentment a fer un banyet! Si és que aquest home no es pot resistir a la tentació de l'aigua!

És una platja tranquila i maca, tot i que les aigues que de normal haurien de ser turqueses, avui són marrons, amb un cel tapat... però les palmeres i la sorra blanca hi són igualment!

Després del banyet d'en Jordi, i com que la platja està molt tranquila sense pràcticament ningú, ens asseiem en unes tumbones a disfrutar d'uns batuts de fruita naturals molt bons! Fins que... de cop i volta.... comença a caure el diluvi universal!!! Així, sense avisar!! Correm a recollir els trastos i refugiar-nos en el garito més pròxim! I per passar el mal temps amb bona cara, ens demanem unes cerveses, i acabem dinant allà mateix uns noodels molt bons!

Poc després la pluja para, i decidim tornar cap a l'hotel a fer la nostre merescuda migdiada d'aquests dies a la illa!

Passem la tarda recorrent algunes paradetes i fent algunes compres de auto-regalets! Escrivim les últimes postals del viatge amb un mojito a la mà, i mira que n'hem arribat a escriure! tots els convidats del casament ens van deixar les seves direccions i els hem anat enviant les posatls des del lloc que van escollir!

I per acabar el dia i despedir-nos de la nostre estada a la illa tailandesa de Koh Chang, tornem a sopar barbacoa tailandesa i ens posem les botes!!!! Com ens agrada aquesta barbacoa, la trobarem a faltar!!!