divendres, 22 d’agost del 2014

Dia 10: Platja de An Bang

Avui ens mereixiem un dia de relax i descans, que no l'hem tingut des que vam arribar a Vietnam. Avui toca dia de platja. Els italians que vam coneixer a la badia de Halong ens van recomenar la platja de An Bang, que queda més apartada que la platja més típica de Cua Dai que es on van tots els turistes.

Agafem les bicis gratis que ens proporciona l'hotel, i ens n'anem pedalant cap a la platja, ja que a la guia posa que queda a 3 km, pero la que queda a 3 km es la de Cua Dai, fins la platja de An Bang ens queda una bona pedalada més! Hi arribem ben suats, pero ha valgut la pena pedalar una miqueta més, la platja és de sorra blanca fina, amb palmeretes i algun xiringuito amb tumbones, però a part d'algun turista despistat com nosaltres, estem completament sols! Les bicis les hem deixat aparcades en una espècie de pàrquings improvisats que ofereixen la gent que viuen aquí, en el pati de casa seva, i que no et fan pagar res, només per comprar-los una ampolla d'aigua et guarden la bici tot el dia!

Prenem el sol i ens banyem durant unes 3 horetes. El sol es realment insoportable, i l'aigua està bastant calenta, no refresca gaire, però tot i així s'està millor en remull que a la sorra.

Cap al migdia ens n'anem a buscar un xiringuito que està recomenat a la Lonely Planet i que també ens van recomenar els italians que es diu Luna d'Autuno, un restaurant italià on fan unes pizzes boníssimes!!! Prenem unes birres, unes pizzes, i després fem una migdiada en unes tumbones que hi ha, un dia completament de relax!!!

Al tornar a Hoi An a la tarda i la dutxa de rigor, anem a la botiga on ens han fet els vestits, i en 24 hores ja ens tenen fetes les dues jaquetes i la camisa, que ens queden perfectes! I an Jordi li ha agradat tant que pregunta si n'hi poden fer una altre, i ens diuen que sí, que demà al matí pot estar feta, així que triem tela altre vegada, i fins demà!

Aquesta nit hem quedat per sopar amb la parella d'italians que vam conèixer a la Badia de Halong, en Marco i la Monia. Anem a sopar al Morning Glory, que està considerat el millor restaurant de Hoi An i en el que sort que ja haviem fet una reserva, perquè hi ha una bona cua a la porta esperant per entrar!!! Sopem de fàbula i riem una bona estona, ells no parlen espanyol ni nosaltres italia, i cap dels quatre domina l'anglès, però ens entenem prou bé, i amb això hem aconseguit una invitació per anar-los a visitar al Lago de Garda! (ACTUALITZACIÓ: Poc menys d'un any després, ja ens hem deixat caure per Itàlia! Ha anat perfecte! Gràcies Marco i Monia!)

Anem a prendre uns coctails, i se'ns fa casi la 1 de la mainada, que aquí es tardíssim, ja està casi tot tancat, però ha estat molt bé!

Marta i Jordi des de Hoi An.