dissabte, 28 de desembre del 2013

Dia 0: Arribem a Munich

El dia 0 de tots els viatges és el més pesat de tots, esperes a aeroports, hores d'avió, trasllats... pràcticament és un dia que no existeix dins el viatge, perquè només sol servir per situar-se.

Doncs el nostre dia 0 no podia ser menys, ha tingut tots aquests ingredients. Prop de les 4 de la tarda ja erem a l'aeroport, amb el bitllet electrònic a la mà, i després de passar els controls, ens esperaven 2,5 hores de diambular per l'aeroport esperant que sortís el nostre vol.

Entre mirar quatre botigues, fer un petit berenar veient enleirar-se els avions, i recorrer la terminal amunt i avall unes quantes vegades, arriba l'hora d'embarcar. Tot en hora. L'avió de Lufthansa amb destí a Munich surt puntual. Un vol molt tranquil, ens donen un diari, fem un petit son, i a les 8,30h del vespre aterrem a l'aeroport de Munich.

Només de sortir per la porta de l'aeroport, l'eperit de nadal ens dona la benvinguda, hi ha un mercat de nadal amb paradetes de menjar i articles de decoració davant la terminal, i fins i tot una pista de gel!! Evidentment no ens podem resistir a fer la primera cervesa alemanya mentre veiem com els nens patinen, i de passada comprem una espècie de pizzes per emportar, ja que preveiem que arribarem tard a l'hotel i ens farà mandra sortir.

Un cop amb la panxa plena i l'esperit de nadal pels núvols, anem a buscar el cotxe que havíem reservat per internet amb la companyia Enterprise. Tots els mostradors de lloguer de cotxes d'altres companyies estan a tope de gent fent cua, però quan trobem el nostre, no hi ha ningú, ni fent cua, ni ningú de la companyia... comencem bé! Per sort al cap de poc arriba un noi trajat i amb corbata, però amb bastanta cara d'empanat... què hi farem, no podiem tenir tanta sort que a sobre ens en toqués un de llest. Fem els tràmits, i evidentment ens acaben cobrant més del que haviem vist per internet, per poder posar un segon conductor, sortir amb el cotxe fora d'Alemanya... en fi, el de sempre, que les ofertes mai són tan bones com semblen d'inici.

Ara sí, tenim les claus a la mà, i podem anar a recollir el nostre Opel Corsa. Pujem el cotxe i anem per posar al GPS l'adreça de l'hotel per posar-nos en marxa, però ens adonem que ens hem equivocat de cable! No ens funciona el GPS, molt bé... i ara què?? Doncs intuició, memòria de recordar quan vam fer la reserva més o menys on quedava l'hotel, i una adreça... així que xino xano, finalment acabem trobant l'hotel, a les 10,30 de la nit, i havent donat moltíssimes voltes... A aquestes hores de nit no corre ningú pels carrers a qui poder preguntar!

L'hotel per aquesta nit és el Hotel Hallbergerhof, un hotel de pas per una nit, prop de l'aeroport, però que està molt bé. Ens fem una bona dutxa, i a sopar la pizza que hem comprat a l'aeroport i que escalfem posant-la a sobre del radiador de la calefacció... si és que qui no es conforma és perquè no vol! I ben bona que estava!

I ara sí, a dormir que demà finalment, comença el nostre viatge per Baviera!!