dimecres, 31 d’agost del 2011

Dia 16: Aguas Calientes

Bona nit des de Aguas Calientes, o altrament dit: Machu Picchu pueblo!

Avui ens ha tocat matinar, ja ens haviem mal acostumat els dos últims dies, però avui a les 6:15h del matí sonava el despertador. Hem deixat la maleta gran arreglada, ja que la deixarem a la recepci{o de l'hotel perque ens la guardin fins dema que tornem. i ens hem endut les dues motxilles petites.

A les 6:50h ens passava a buscar la Verónica de InfoCusco, i ens han portat fins a l'estació de Poroy, d'on surt el tren PeruRail fins a Aguas Calientes. El trajecte dura unes 3 horetes. Ens han donat un cafetó, suc, i unes pastetes per entretenir la gana a aquelles hores del matí. Pero nosaltres portavem el nostre menú sorpresa, en Joseph que treballa a l'hotel, i és amic del paio de Sabadell, ens havia preparat unes bossetes amb l'esmorzar, ja que a aquelles hores del matí el restaurant esta tancat. Tot un detall per part seva, suc de taronja, galatetes i una pasteta de xocolata! És important fer amics a tot arreu!

A les 10:45 arribavem a Aguas Calientes. És un poblet dedicat  únicament al turisme, tot són restaurants i botigues, ja que és parada indispensable per arribar a Machu Picchu.

Ens hem instal.lat a l'hotel Kantun Inn, senzillet, pero l'habitació esta molt bé, i en Laro esta molt content perquè la tele té satel.lit i pot veure molts canals d'esports, a l'hora de la migdiada ja hem vist un reportatge d'en Ronaldo! jeje

Després de deixar les coses, hem volgut fer una excursió a la muntanya de Putucusi, al costat del poble, des d'on hi ha una bona vista de Machu Picchu. Ens han dit que eren 3 hores en total, pero la muntanya tenia tela, era molt escarpada. Hem començat a pujar, escales i més escales, fins que hem topat amb una paret vertical, on hi havia una corda per ajudar-te a pujar, i alla ja hem desistit, ja el veurem demà!

Hem anat a dinar a un restaurant al costat de l'hotel, apartat del centre, i de gent local, on hem dinat per 24 soles tots dos (6 euros), i estava molt bo, cuina casolana pero molt bona. Després d'aixo una bona migdiada, amb el soroll de fons, d'un partit de futbol de patxanga, que es jugava en el camp de futbol que tenim justa al costat, ja que avui és Santa Rosa de Lima, i aquí és festa i s'organitzen activitats a tot arreu.

Un cop descansats, hem dedicat la tarda a passejar pel poble i mirar paradetes (la Marta estava molt contenta, compres! jeje). Ara ja són les 7 del vespres, i un cop acabem del blog ens n'anem a sopar.  Per primera vegada a Perú hem vist ploure, esta fotent un ruixat de nassos, esperem que descarregui fort aquesta nit, i dema s'aixequi sense núvols!!

Petons des de Aguas Calientes, dema és el gran dia!

1. Hola Nois!!!

Vaja viatge que us esteu marcanta eh!!! Perdoneu que us escrivim tan tard però anem una mica de cul entre una cosa i l'altra.
    Només dir que feu molta enveja i que seguiu disfrutant d'aquesta gran experiència que esteu visquent. Ah!!! disfruteu del Machu Pichu que segur que serà espectacular!!!.

PD1: Quina feinada això del Blog!!! Crec que en el meu cas només hagués estat capaç de fer-ho el primer dia, jejeje.

PD2: Laro! Tranqui, el Barça va vent en Popa i a tota màquina!

PD3: Marta, finalment la Fina va parir fa uns dies. Tot va anara perfecte i en Ferran va pesar 3 kg 310 grams.

Apali, gaudiu de lo que us queda!!

Una abraçada!!!

2. Hola, ja sou a Aguas Calientes, aqui aquet poble hi han piscines amb aiguas termals, no estan malament. Quan pujeu al Machupichu pujeu si podeu amb el primer bus, perque al mati es mes maco quan mes dora es. Aqui h han mols mercadets de textil, hi han moltes coses maques. Jo aqui vai comprar el pesebre que poso per Nadal. El tren que heu anat ja no va mes lluny perque el terremoto va fer malbe la via i les terres, em sembla que era "El niño"Disfruteu molt.

3. Guapos, ara ja torno estar el dia de tot. Tenia ja ganes de saber com us anaven les coses. Espero que ja us trobeu millor!! I que tot segueixi bé. Us continuo veient guapissims a les fotos i se us veu radiants. Molt interessant tot el que estic aprenent de Perú. Un petonàs enorme!!! Acabeu de disfrutar molt de tot. Muaaa
    Elisabet

4. Ja, ara la traca final!!
    He vist que tot i el canvi de plans heu utilitzat molt les xiruques eh!! Molt bé!!
    Petonets,
    Anna

5. Ja tornem a ser a Cusco! AHir el machu Picchu va ser genial, ja us ho escriurem al vespre amb mes calma!

AGUSTI & COMPANY. Aneu molt atabalats de feina? Ara esteu amb l'equip a la meitat! Trankils que la setmana vinent ja estic per aqui per fer de Contec Woman! M'alegro que a la Fina li anes be le part! PD. en OLaro ja esta al dia del Barça eh, fins i tot hem vist algun dels partits, ni de vacances me'n lliur-ho! Fins la setmana vinent!

MONTSES. Aguas Calientes, tot i ser molt turistic ens ha agradat, hem voltat el mercat, pero a les termes no hi vam anar, ja vam estar a les del Colca! Machu Picchu molt xulu!! no vam poder anar-hi a primera hora, pero vam pujar fins la porta del Sol mes tard, i es precios! Petonets i fins aviat!

ELISABET. Cosineta!!!ja t-explicarem un munt de coses de Peru, es molt xulu!!hauras de venir per aqui tb!!petonets

ANNA. Les xiruques ja estan ben amortitzades, i la bossa que ens vas deixar tb!! aviat ens veiem!!petonets, Machu pichhu ESPECTACULAR!!